, 2022/3/17

Slack üdvözli az Apple új iPad Air együttműködés lendületét "Felismertük, hogy az iPad egy olyan egyedi eszköz, amely az asztali számítógépes élmény erejét egy mobilalkalmazás egyszerűségével kívánja ötvözni" - mondja a Slack.

Slack hails Apple’s new iPad Air

Apple, Slack, Salesforce, iPad, iPad Air, iOS, iOS Jason Cross/IDG

Talán egy kis tisztelgésként az M1-alapú iPad Air közelmúltbeli bevezetése előtt, a Slack egy nagyobb frissítést mutatott be az iPad alkalmazásán, amely jobb elrendezést és több funkciót kínál.

Mi újság a Slack for iPadben?

A Slack javított az elrendezésen és új funkciókkal bővítette az alkalmazás iPad verzióját. Az olyan aszinkron együttműködési alkalmazások, mint a Slack sikere a vállalatok folyamatos fejlődését tükrözi, amelyek hibriddé, összekapcsoltakká és globálisakká váltak. A Slack for iPad új funkciói közé tartozik az új, kétoszlopos elrendezés, amely megkönnyíti a többfeladatos munkát és a több beszélgetésben való navigálást.

A Slack-felhasználók a Slack oldalsávjának fejlesztéseit is használhatják majd, amelyek segítségével a legutóbbi tevékenységek, szinkronizálási beállítások és más dolgok szerint rendezhetnek. Továbbfejlesztett címkék, jobb képernyőolvasás, valamint a kompozíció, a keresés, a megemlítések és más eszközök javításai is szerepelnek a kiadásban. Egy csatorna nevére való hosszú nyomással a felhasználók egy kontextuális menübe léphetnek be a jobb csatornavezérlés érdekében.

A hangsúly valóban a távoli vállalati együttműködésen van. A HP kommunikációs technológiáért felelős vállalati igazgatója, Greg Epstein így fogalmazott: "A Slack iPad alkalmazás használhatósági javításai valóban javítani fogják, hogy a széleken dolgozó csapattagjaink könnyebben tudjanak együttműködni a digitális ökoszisztémánkban".

Mit mond a Slack

Akshay Bakshi, a Slack mobil csoportos termékmenedzsere egy nyilatkozatban elmondta:

"Emberek milliói használják a Slacket több eszközön keresztül, és az iPad alkalmazás népszerű kiegészítője a munkafolyamatuknak. Felismertük, hogy az iPad egy olyan egyedi eszköz, amely az asztali eszközök teljesítményét egy mobilalkalmazás egyszerűségével együtt igényli.

"A Slack frissített iPad-alkalmazása áthidalja ezt a szakadékot, és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy produktívak, szervezettek és kapcsolatban maradjanak a digitális főhadiszállásukkal egy bárhonnan elérhető munka világában.

"Elkötelezettek vagyunk az élvezetes iPad-élmény biztosítása mellett, és alig várjuk, hogy még idén további fejlesztéseket adjunk ki, többek között hasznos billentyűparancsokat és a kiegészítők további támogatását."

Kinek szól?

Én már most vizsgálom, hogy a Slack iPad-en hogyan segíti a saját Mac-alapú munkafolyamatomat, különösen az Universal Control bevezetésével. Mostantól lehetőség van arra, hogy a Slacket (és más kommunikációs eszközöket) egy iPaden is fenntartsuk, miközben a Macen mélyebben koncentrálhatunk az éppen aktuális feladatokra. Még a számítógépen lévő alkalmazásablakok között sem kell váltanom, hogy a tablet segítségével tartsam a kapcsolatot.

Úgy tűnik, a Slack ezt lehetőségként látja. A vállalat szerint még idén további frissítéseket vezet be, többek között a billentyűparancsok és az akadálymentesítés jobb támogatását. Ennek van értelme, tekintve, hogy az Apple Universal Control szoftvere lehetővé teszi, hogy a Mac billentyűzetét használva parancsikonokat kezdeményezzen egy csatlakoztatott iPaden.

Maga a Slack azt állítja, hogy több mint 10 millió aktív napi felhasználója van, így joggal gondolhatjuk, hogy jó részük iPadet használ. A céget 2021-ben felvásárolta a Salesforce. Mark Benioff, a Salesforce vezérigazgatója akkor azt ígérte, hogy az egyesített cégek azon fognak dolgozni, hogy "létrehozzák azt a digitális főhadiszállást, amely lehetővé teszi minden szervezet számára, hogy bárhonnan elérhetővé tegye az ügyfelek és az alkalmazottak sikerét".

A felvásárlásra azután került sor, hogy az Apple és a Salesforce 2018-ban stratégiai partnerséget kötött. Ennek a partnerségnek a középpontjában az állt, hogy a CRM-megoldásokat az iOS-eszközökre, köztük az iPadre is eljuttassák. Ez két szempontból is okos lépés volt: Az Apple profitált a Salesforce és alkalmazásainak vállalati népszerűségéből, míg az utóbbi vállalat maximális hasznot húzhatott abból, hogy a vállalati iparág az iPad, az iPhone és a BYOD által vezérelve az Apple megoldásai felé mozdult el. Azóta az Apple és a partnerek egyre növekvő ökoszisztémája tovább fejlesztette a vállalat jelenlétét a térben.