, 2022/3/21

A hálózati szoftvergyártó a rádiós hozzáférési hálózati szoftvermegoldásokról áttér a CSP-k, csatornák és rendszerintegrátorok számára kínált SaaS üzleti kommunikációs portfólió felé. Miután az elmúlt két évet a kommunikációs hálózatok átalakítására tervezett felhő-natív szoftverek nyújtásának felgyorsításával töltötte, a hálózati szoftverszolgáltató Mavenir nagy váltást hajtott végre azzal, hogy elindította az általa "teljes", SaaS-alapú (software-as-a-service) üzleti kommunikációs portfóliót.

Mavenir makes business communications software pivot

A Mavenir közölte, hogy a mobilhálózatok terén szerzett szakértelmét, a kommunikációs szolgáltatókkal (CSP), vállalatokkal és partnerekkel fenntartott kapcsolatait, valamint a mobil üzenetküldés területén való jelenlétét felhasználva olyan portfóliót kínál, amely mindenféle méretű vállalkozás számára lehetővé teszi az omnicsatornás ügyfélélményt.

A vállalat szerint új üzleti kommunikációs megoldásait úgy tervezték, hogy azok megfeleljenek a különböző méretű vállalkozások igényeinek, és a CSP-ken, csatornákon vagy rendszerintegrátorokon keresztül kerülnek piacra, amelyek a Mavenir szerint mindannyian saját márkájukat alkalmazhatják a technológiára, és a gyors piacra jutás és az előfizetők számának növekedése érdekében felhasználhatják szakmai szolgáltatásait, fehércímkés marketinganyagát, üzleti műveleteit és partneri ökoszisztéma kapcsolatait.

A vállalat szerint egy másik kulcsfontosságú dinamika az, ami véleménye szerint az alkalmazásokról az üzenetküldésre való áttérés trendje lesz. A piaci dinamika az omni-csatornás üzenetküldés felé mutat az üzleti kommunikáció minden aspektusában. A vállalat idézett egy kutatást, amely szerint a fogyasztók 79%-a az élő chateket részesíti előnyben, mivel azok azonnali válaszokat kínálnak, valamint a 2021-es CX iparági jelentést, amely szerint a vállalkozások 53%-a látta a munkaterhelés növekedését a világjárvány miatt.

Az üzenetküldés növeli a termelékenységet, mivel lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy egyszerre több kommunikációt is kezeljenek - állította a vállalat.

"A Gartner előrejelzése szerint 2025-re az ügyfélszolgálati szervezetek 80%-a elhagyja a mobilalkalmazásokat az üzenetküldés javára" - mondta Jorgen Nilsson, a Mavenir Enterprise Connect üzletágának elnöke.

"Az üzenetküldés terén vezető szerepet betöltő Mavenir - 60%-os SMS-piaci részesedéssel [a GSMA szolgáltatói előfizetői statisztikák alapján] és több mint hárommilliárd mobil üzenetküldő előfizetővel világszerte - az üzleti üzenetküldés erejét felszabadítja, hogy kiváló ügyfélélményt teremtsen, kihasználva üzenetküldő lábnyomunkat, az Apple Messages for Business MSP minősítést és más kulcsfontosságú ökoszisztéma-partnerségeket."

A Mavenir új szoftvercsokrát úgy tervezték, hogy az üzleti kommunikáció minden területén omnicsatornás interakciókat biztosítson, és lehetővé tegye a vállalkozások számára digitális jelenlétük megfizethető és gyors lehetővé tételét. A csomag magában foglalja az ügyfélkapcsolatot, az üzleti üzenetküldést, a kommunikációs platformot mint szolgáltatást (CPaaS), az egységesített kommunikációt mint szolgáltatást (UCaaS) és a kapcsolattartó központot mint szolgáltatást (CCaaS).

A MAVbiz portfólió magában foglalja a Mavenir Engage-t, az ügyfélelkötelezettséget mint szolgáltatást, amely a többcsatornás üzleti üzenetküldési csatlakozókat (SMS, RCS, Apple Messages for Business, Google Business Messages) üzleti automatizációkkal, chatbotokkal, vizuális folyamatkészítő és kampánymenedzser funkciókkal kombinálja, hogy lehetővé tegye a társalgási kereskedelmi képességeket minden méretű vállalkozás számára.

Emellett egy sor alkalmazásprogramozási interfésszel (API) és kulcsrakész alkalmazással (Smart 2FA, számmaszkolás, hívásirányítás) rendelkezik, amelyek célja, hogy a vállalkozások és a fejlesztők integrálhassák a kommunikációs képességeket az üzleti folyamatokba és alkalmazásokba. Tartalmazza továbbá a Mavenir Connect UCaaS rendszert, amely nagyfelbontású hang-, video-, üzenetküldő és értekezlet-képességeket biztosít, hogy a dolgozók bárhol, bármikor és bármilyen eszközön együttműködhessenek a kollégákkal és kapcsolatot tarthassanak az ügyfelekkel.

Emellett mindencsatornás integrációkkal, rugalmas és nyílt API-kkal, üzleti folyamatok integrációjával (CRM, AI platformok), vizuális IVR-építővel, valamint robusztus analitikával és jelentéskészítéssel rendelkező CCaaS megoldást kínál. A Mavenir szerint e rendszerek kombinálásával a vállalkozások chatbotokat és automatizálásokat használhatnak az ismétlődő feladatok levezetésére, de kihasználhatják a Human-in-the-loop (HITL) API-t, hogy az üzenetküldő beszélgetéseket a Mavenir Care ügynökkonzol segítségével egy képviselőnek továbbítsák.

A CPaaS API-k segítségével hívásokat vagy szöveges beszélgetéseket küldhetnek egy üzleti weboldalról vagy alkalmazásból egy Mavenir Connect végpontot használó alkalmazottnak, majd a Mavenir Care ügynökkonzolról egy ügyfélhívást továbbíthatnak egy másik alkalmazottnak egy Mavenir Connect végpontot használó alkalmazottnak. A felhasználók a bejövő hívásokat a Mavenir Care kapcsolattartó központból egy Mavenir Engage chatbotra is átirányíthatják a forgalmas órákban vagy amikor a vállalkozás zárva van.