, 2022/3/23
Az IBM ügyfélmérnöki csapatokat indít Dél-Afrikában és a Közel-Keleten. Az IBM amerikai multinacionális technológiai vállalat bejelentette, hogy a Közel-Keleten és Afrikában (MEA) elindította Client Engineering csapatát az ügyfelek és üzleti partnerek számára.
A négy országban - Szaúd-Arábiában, Dél-Afrikában, Törökországban és az Egyesült Arab Emírségekben - működő IBM Client Engineering a MEA-régióban azáltal fogja előmozdítani az innovációt, hogy a közös alkotásra, a technikai eminenciára és a gyorsaságra összpontosító, továbbfejlesztett ügyfélélményt nyújt.
Az IBM szerint Client Engineering csapatai tervezőkből, megoldás-architektekből, adattudósokból, felhőmérnökökből, biztonsági szakértőkből, üzleti átalakítási tanácsadókból és másokból állnak, akik az IBM technológiai és tanácsadói megoldásainak agilis közös létrehozásán dolgoznak ügyfeleik számára - mindezt 6-8 héten belül.
Az alkotókból álló csapat olyan technológiákat fog használni, mint a felhő, az adat, az automatizálás és a biztonság, hogy olyan innovatív megoldásokat nyújtson, amelyek többek között a kormányzati, pénzügyi szolgáltatási, távközlési, utazási és szállítási iparágak üzleti felhasználási eseteire és kihívásaira adnak választ.
Emellett az ügyfélmérnöki csapatok többek között az AI, az automatizálás, a telephely-megbízhatóság és a biztonság területén is rendelkeznek majd szakértelemmel, hogy segítsenek optimalizálni az üzleti műveleteket és javítani az ügyfelek eredményeit a régióban.
A régióban az Client Engineering a globális iparági megoldási központokhoz, valamint azok szakértelméhez és megoldásaihoz való hozzáférést is kihasználja majd, hogy az ügyfeleknek az iparágak különböző területein tanácsot adjon a legkritikusabb üzleti kihívások gyors megoldásához - beleértve a leginkább szabályozott iparágakban tevékenykedő ügyfeleket is.
"Mivel minden eddiginél fontosabbá válik a technológiával való innováció, a szervezetek a Közel-Keleten és Afrikában (MEA) olyan új üzleti megközelítéseket keresnek, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy a digitális átalakulást a gyorsan változó fogyasztói igények kielégítése érdekében a zavarok ellenére is megvalósítsák" - mondta Saad Toma, az IBM Közel-Kelet és Afrika általános igazgatója.
"Az Client Engineering közös alkotásra és közös kivitelezésre összpontosító tevékenységével ezek a csapatok biztosítják, hogy a szervezetek a MEA-övezetben leküzdjék a modernizáció és az átalakulás útjában álló akadályokat - végső soron felgyorsítva az innovációt és segítve az ügyfeleket a tartós, jelentős eredmények elérésében."
A COVID-19 megváltoztatta az egész tájat, amelyben a szervezetek világszerte működnek. Az ügyfelek és az alkalmazottak otthonról hazatérőkké váltak, az ellátási láncok és egész iparágak felbomlottak. A szervezeteknek újra kellett találniuk meglévő üzleti modelljeiket, fel kellett gyorsítaniuk a digitalizációt és az olyan technológiákat, mint a mesterséges intelligencia, a hibrid felhő, és prioritásként kellett kezelniük a biztonságot, hogy túlélhessenek és megerősödve emelkedjenek ki.
A csapatok megbízásai az ügyfelekkel az adott utazásuk alapján változatosak lesznek, és a csapatok a tervezői gondolkodás módszertanát használják fel az ügyfelek eredményeinek eléréséhez. Míg egyesek egy minimálisan életképes termék (MVP) létrehozásán fognak dolgozni, más megbízások egy termék vagy szolgáltatás jellemzőit integráló prototípushoz vagy egy olyan technológiai bizonyítékhoz (Proof of Technology, POT) vezetnek, amelynek célja annak tesztelése, hogy egy adott technológia életképes megoldás-e.
A csapatok a nyílt hibrid felhő, az adatszövet, az ügyfélszolgálat, az üzleti automatizálás, a megfigyelhetőség és a biztonság gyorsítóin keresztül gyorsabban bevonják, kiterjednek és biztosítják az MVP-ket, valamint ügyfélutakat építenek az automatizálás, az adat- és mesterséges intelligencia, az AI-alkalmazások és a biztonság területén.
"Eljött az ideje egy olyan másfajta megközelítésnek, amely a legújabb nyílt technológiákat használja ki a hibrid felhőben és az AI-ban, agilis módszerekkel kombinálva, amelyek segítségével a szervezetek gyorsan tesztelhetik a piaci illeszkedést, és valós idejű adatok felhasználásával bővíthetik a megoldásokat - ez az, amit az IBM Client Engineering a MEA-országok vállalkozásai számára nyújtani fog" - magyarázza Mohamed Behiry, az IBM MEA Client Engineering Manager.