, 2022/3/23
A PEP SA tulajdonosa 3D technológiát alkalmaz, hogy a jövőbe vigye a vásárlást. A JSE-n jegyzett Pepkor Group, amely olyan ismert dél-afrikai márkákat felügyel, mint a PEP, az Ackermans, a Refinery, a Dunns és a Tekkie Town, szerdán bejelentette, hogy azon dolgozik, hogy a fizikai kiskereskedelmi értékláncát digitális értékláncot támogató kezdeményezésekkel egészítse ki.
A vállalatcsoport közleménye szerint a technológiai innováció izgalmas módon változtatja meg a kiskereskedelmi értékláncokat és a csatornaélményeket - elég csak a metaversumra gondolnunk, hogy bepillantást nyerjünk a lehetőségekbe. A technológia iránt fogékony fogyasztók számára, akik 360 fokos kínálatot követelnek a márkáktól, a digitális és az üzleten belüli kiskereskedelmi tapasztalatok közötti határok egyre inkább elmosódnak.
A COVID-19 járvány befolyásolta a vásárlási szokásokat, és világszerte az emberek ma már könnyebben mennek online. A The Future Shopper 2021 Report (A jövő vásárlója 2021 jelentés) meglátásai alátámasztják ezt a tényt: 60%-uk azt állítja, hogy ma már kényelmesebben bánik a technológiával, 64%-uk pedig szívesebben vásárol olyan márkáknál, amelyek online és bolti szolgáltatásokat is kínálnak.
Ez azt jelenti, hogy a kiskereskedőknek be kell fektetniük képzett erőforrásokba, partnerségekbe és vezető technológiákba, hogy megfeleljenek ennek a folyamatosan változó és a gyors ütemben változó digitális tájnak, hogy választ tudjanak adni a vásárlók igényeire.
A csoport szerint e digitális átalakulás egyik legújabb szállítása a Refinery Future of Comfort-kampánya, egy innovatív 3D technológia, amely a terméktől a marketing érintkezési pontokig terjed.
A 3D technológiát a termék konzisztenciájának és illeszkedésének javítására, az átfutási idő lerövidítésére, valamint a ruhaminták előállítási költségeinek csökkentésére használták. Ezek a 3D eszközök lehetővé teszik azt is, hogy a fizikai világban valósághű szimulációkat hozzon létre egy ruhadarabról, például a kényelmet és a regenerálódást fokozó, extrém sztreccsel rendelkező, rendkívül puha anyag mozgásának bemutatására.
A Refinery Future of Comfort-kampánya - mire számíthatnak az ügyfelek?
Az üzletek kirakataiban 3D-s vizuális képeket használva és az innovatív üzleten belüli marketingaktiválásokhoz a vásárlók QR-kódot olvashatnak majd be a Refinery ruhadarabokon és az üzletekben található egyéb marketingelemeken. A QR-kód beolvasása egy nyújtózkodó és mozgó 3D-s avatárt fog feltárni, amely a kampány ruhadarabjaiba öltözik, és élethűen mutatja be, hogy mikor viselik.
A Refinery weboldalát vagy közösségi média oldalait meglátogató online vásárlók is megtapasztalhatják a fizikai ruhadarab pontos digitális másolatát, ahogyan azt az üzletekben látnák.
"Ki gondolta volna, hogy létre lehet hozni a fizikai ruhadarab pontos digitális ikerpéldányát, jóval a gyártás előtt? Ez átalakító erejű, és számos lehetőséget nyit a Refinery számára, hogy javítsa a vásárlói élményt" - mondta Shaun Hoddy, a Refinery vezérigazgatója.
A Pepkor befektet a jövőbe
A Pepkor azt mondja, hogy továbbra is olyan technológiába fog befektetni, amely a kiskereskedelmi tájkép átalakítására törekszik.
"A Pepkor-csoport számára kulcsfontosságú cél volt, hogy a 3D technológia segítségével élethű digitális ikreket hozzon létre a ruhadarabokról. A digitális és fizikai értékláncban számos előnye van. Izgatottak vagyunk, hogy az egyik első kiskereskedő lehetünk, aki ezt a hozzáférhető omnichannel élményt kínálja vásárlóinak" - mondta Michael Duffus, a kezdeményezés vezetője a Pepkornál.